måndag 2 februari 2009

Februari är igång

Så var måndag snart slut och en ny vecka e startad. Helgen var lugn och behaglig, inte en droppe alkohol så nu är kroppen chockad - haha. Träning tre ggr i veckan och inget vin, hur ska detta sluta? Jag röjde i garderoben och städade en del i lördags, slängde en hel svart stor sopsäck med kläder, varför spar man på gamla urtvättade linnen och dyl som bara tar upp plats....man borde rensa oftare, helt klart, det är så skönt efteråt om inte annat!
Jag skulle behöva avsätta lite mer tid för presenten till svärmors 60årsdag, jag håller på att göra en bok, ungefär som ett collage i bokform, över hennes liv & intressen osv med minnen, foton och skojiga kommentarer. Svärfar fick en sån när han fyllde 60 och det var den finaste presenten han nånsin fått sa han, så nu är det upp till bevis en gång till.....den ska vara klar till 28 mars......el ja den 27e egentligen...o hua mindre än två månader kvar...På kvällarna efter träningen vill jag varva ner o sen duscha o kika lite på tv innan läggdax och på helgerna vill jag gosa, busa o vara med Charlie. Så då återstår fre o lör-kväll till bokprojektet, skoj.....
Här är förresten finaste Charlie, i nyklippta frillan, vad tycks?


1 kommentar:

Linda sa...

Supersöt!
Synd att jag inte kom på det där med sådan bok lite tidigare.
Vi ska fira pappa till helgen... kna vara lite för snävt om tid eller hur:)
Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom...