torsdag 19 februari 2009

Sömnigt

Liten prins Charlie tycker det e dax för välling vid 05.15 numer, iaf de senaste två dagarna...inkl idag.

...och sen efter välling har han lite svårt att komma till ro och somna om, vrider o vänder sig samtidigt som han inte släpper mitt hår * mitt hår e nåt slags gosedjur i hans värld*

Så igår var jag alltså vaken från 05.15 och detta betyder att jag var sjukt trött efter middagen och efter ha nattat Charlie.
La mig på soffan. Somnade. Charliepappan ropar på mig vid 19.30. "Ska inte du träna"
GÄÄÄSSP. ZZZZzzz. Halvsugen på att träna då som ni kanske fattar.
På med ytterbrallor o mössa. Ut i minusgraderna. Cykla. Träna.

Duktig.

1 kommentar:

Linda sa...

Ja det var verkligen duktigt!!
Kommer att tänka på kompisen vars dotter ville grejja hehhe i håret jämt och somnade nästan bara om hon fick gosa henne i håret. Kompisen köpte en peruk och det funkade! Så sjukt det såg ut när ungen kom dragande med en peruk som "snuttefilt"