måndag 9 februari 2009

Måndag och nya tag

Jag har haft en konstig mage idag, knip och lite körig. Jobbigt men inte så jobbigt så att man stannar hemma.
Jobbade hela dagen och tog tag i en del viktiga saker där. Skönt.
Kom hem o lekte lite med Charlieboy, han hade fått två Ferraribilar av sin far som var rysligt skojiga. Tyckte iaf min gosse.
Lagade efter det middag, kycklingfilé med röd pesto o haricot verts. Smarrigt.
Fortfarande magknip till o från och jag tänkte nog skippa träningen för en minut, men sen kom jag ihåg känslan man har efter träningen. Så japp jag tog mig iväg o körde ett hejdundrande steppass. Passet var idag utökat till fyra block ist för tre som innan.
Bokade en playdate med en mamma till en av tjejerna på Charlies dagisavdelning. Skoj som tusan för hon e supertrevlig och hennes lilla dotter e så störtskön.








Inga kommentarer: