måndag 16 februari 2009

Jo då jag lever

och jag / vi e inte sjuka...jag har bara inte haft nån inspiration till att blogga. Därav den lilla pausen härinne......om det nu e nån som saknat mig...?!! Haha

Alla hjärtans dag var sisådär rolig, Charliepappan var dålig från tidigt på fredagskvällen och låg på soffan och mådde risigt på lördagen oxå (ja ont i magen osv) så jag och alla barnen försökte roa oss ute: med pulkaåkning, skridskor osv. Sen var Charliepappan lite piggare och vi firade kärlekens dag i familjen. Tjejerna hade gjort superfina teckningar och jag fick ett "presentkort" på massage av de :) Charliepappan fick en tröja av mig och jag fick underbart fina tulpaner (det var det som fanns i blomväg på Coop under vår eftermiddagspromenad) min kärlek, han hade dåligt samvete för att han inte fixat några rosor el så, men han var ju krasslig....
Jag älskar dig mest av allt ändå mitt allt!

1 kommentar:

Linda sa...

Jo, jag har saknat :)
Mysigt med hela familjen samlad på alla hjärtans!