tisdag 10 februari 2009

Tröttsam tisdag minst sagt

Inget fel på tidiga starten på morgonen, Charlie e glad när han vaknar bara han får följa med mig upp på_ en_gång ->
Jag brukar tassa in i badrummet för att han snusar så gott emellan oss, även fast mitt alarm ringt. Men vips - så fort jag kommer in i badrummet hörs från sovrummet- "WwwvÄÄääää"
"Ja ja jag kommer lillskrutt", inte ligga kvar o mysa lite med pappsen inte...nehej då.

Men sen så fort han e upp med mig i badrummet så e han så glad så, snackar o river som vanligt :) häver sig upp på toaletten *det e det nya* ställer sig där o trycker på spolknappen 41elvatusen ggr......

Men sen till det tröttsamma denna tisdag, jag går upp i -7 gr o väntar på bussen ca 10 min promenad, men tror ni bussen stannar när den väl kommer då...?? Nähä den kör förbi mig!! GAH!! Jag vinkar o viftar som en galning men nej då. Alltså bara att promenixa hem i kylan igen för nästa buss går efter 35 min....Stor suck.

Inga kommentarer: