torsdag 26 februari 2009

Stiltje



Ja jag har varit usel på bloggelibloggandet ett tag...sorry Linda K ;)) min trognaste läsare!!! Har bara inte tagit mig tid att kladda härinne.
Men nu så ska jag skärpa mig igen. Iaf försöka....

Charlieboy sprutar ut nya ord, det e sååå roligt. Dörr (dö), snö (scchh), buss (bu), gunga (med betonat G i mitten), ägg (ga) Han e duktig min lillprins!
Han har äntligen blivit mer o mer intresserad av böcker, kan ibland sitta länge (1-3 minuter) *med Charlie-mått mätt* o läsa själv på golvet (!!!) det ni! Jag fyndade böcker på nätet häromdagen som är väldigt poppis just nu..... det är bl a de här två--->



2 kommentarer:

Linda sa...

bra, jag skulle just efterlysa dig ;))

Anonym sa...

Hej! Jo vi har också räknat på det där och det är ju lite därför man inte tycker att det är riktigt värt det... För jag vet att jag kommer tycka att det är jobbigare att gå (jag går ju alltid, hade vi kört så hade det ju vart en annan sak) till samariterhemmet än till fyrishov. Och jag badar ju alltid ensam med Tuva så det spelar inte så stor roll om man får vara fler i bassängen och så. Jag tror vi ska satsa på att gå och bada själva på fyrishov istället och fortsätta öva själva.

Tuva är ju lite bestämd också så ibland kan hon bli lite sur när man ska göra övningar bara för att hon vill göra något annat. Haha!

Men det är ju synd att det ska vara SÅ dyrt för det är ju det som är främsta anledningen till att det inte är värt det.

Ha det fint!