onsdag 18 februari 2009

Soffpotatis

Först kan jag ha träningsuppehåll i över två år utan att fundera på det_ så_ överdrivet_ mkt, men sen nu när jag kommit igång med träningen då känner jag mig som en riktig soffpotatis efter en veckas uppehåll. Asch vad IRRO när det är inställda pass. Men ikväll, då ska jag få träna iaf!!

Igår hade vi Emma-Louise & en kompis till henne, Malin, hemma hos oss, de har sportlov o ville komma till oss. Så vi lagade god lövbiff till middag och blåbärspaj till efterrätt - men ser ni då ska ni inte tro att vår matglade lillprins ville ha nån middag, nej nej, inte ett dugg bara gråta och vara oförklarligt ledsen skulle han vara då. Malin tror väl att E-L´s lillebror e en matvägrare som bara gråter....nej då det tror hon nog inte, för han var sitt vanliga glada charmiga jag innan middagen o även efteråt. Gick bla fram o pussade Malin fyra ggr helt på eget initiativ!
Men det var konstigt ang maten... han brukar äta MINDRE till middag än lunch - men igår åt han nada...(?)

De fnissiga 11-åringarna fnissade fortfarande vid 23 när jag släckte ner för natten....vad härligt det lät att vara 11 år igen o fnissa med en kompis så där så man bara trissar upp varandra i fnissgrad hela tiden.

Inga kommentarer: