torsdag 29 januari 2009

Träning och nyklippt oxe

Där satt det tredje passet för denna veckan oxå, dallret har fått sig en rejäl omgång igen, speciellt armdallret...även kallat gäddhänget. Hantelpasset är grymt.

Och förresten - Charlie är tydligen en oxe enligt dagis, iaf vid matbordet. Två stora portioner idag till lunch, plus smörgås. Mellis hemma med yoghurt och smörgås. Baconinlindad kycklingfilé och blomkålsmos till middag, gick även det ner i ett nafs. Han är matglad vår gosse. Skönt.

Charlie blev friserad igår igen av mig, dvs klippt.
Eller jag hackad mer ska jag kanske säga.
Han sitter inte direkt still när man ska klippa för att uttrycka sig milt. Så jag klippte till i en tofs när jag fick tag i en. Han såg ju ut som en liten tjeja i nacken och på sidorna innan, men nu så är mohikanfrillan rätt schysst. Kanske jag ska fixa en bild på Charlie i nya friseringen?

1 kommentar:

Linda sa...

Ja!! Bild vill vi ha!