torsdag 8 januari 2009

Back in reality....

När jag vaknade imorse tänkte jag, ååå vad jobbigt att jag måste ut och kissa hunden (eehhh???) ja just det, vi har ju ingen hund....däremot måste jag drömt det och var helt säker på att vi hade en när jag vaknade....lustigt! Kan säga att det var så skönt att upptäcka att vi inte har nån Dogge att rasta när jag såg att det var -12 gr ute.

Idag kastades man tillbaka i verkligheten med tidiga mornar och dagislämning igen, Lillskrutt lyckades oxå att skita ner sig totalt precis när jag fått på honom dagens outfit...det var bajs überalles....byxor, body, strumpor...mmm vad bra den blöjan satt...NOT!
Bara att plocka fram en ny dagisutstyrsel och skölja liten killes bak o ben i handfatet....

Charlieboy har ju haft ledigt i tre veckor från dagis så det var lite konstigt att vara där igen såg det ut som han tyckte imorse när vi kom in, men lämningen gick fint, han vinkade så glatt till mig fr frökens knä. Hoppas han ska ha en bra dag!

1 kommentar:

Linda sa...

Åhhh vad det är tröttsamt när man just klätt dem så händer det något sådant där!
Skönt att det gick bra att lämna på dagis efter långledigheten:)