måndag 5 januari 2009

Nu börjar mitt nya träningsår

Ja nu ska det äntligen börjas träna igen, både hemma och på pass här i obygden!
Jag fick ju en trappmaskin i julklapp (el jag fick välja nåt att köpa själv och så skulle T göra likadant till sig - men han har fortfarande inte valt ngt att köpa....) så den ska jag träna på, sen ska T och jag träna tillsammans enligt Paolo Robertos parträningsövningar, det ska bli intressant & skoj! Passen som finns här ute är tyvärr inte Friskis (som jag f ö saknar ngt enormt) men jag ska gå o kika om det kan vara ngt ändå. *Hoppas* Längtar så efter att få ta i ordentligt på ett träningspass o svettas - så härligt med lite endorfiner!

Ja svettas gör man ju inte ute direkt, -17 gr imorse......BBBrrrrr som Charlie säger!

3 kommentarer:

Anonym sa...

skulle behöva en trappmaskin jag med minsann....men istället får det väl bli friskis å svettis när lilla bebisen kommit till världen. Skulle behöva någon som puschar (läs tvingar) mig iväg på passen bara:)

kramar

Charlies mamma sa...

ja jag hittade en supersmidig trappmaskin f Casall på Stadium, kolla in den vetja!! Ååå jag saknar att inte ha gångavstånd till Väderkvarns-Fiskis....

Anonym sa...

Ja, Friskis är ju grymt. Har tänkt att köra igång nästa v. Det jobbiga med att ha nära är ju bara det att man inte har några ursäkter... Haha!

Vi har testat att lufta elementen, men det är tydligen något som måste skruvas på i någon vägg som verkar svårt att hitta. Jag förstor inte riktigt, men de kommer hit imorn och letar vidare... Men tack för tipset! :-)