onsdag 28 januari 2009

Lill-Karl Alfred

Jag hämtade en glad kille på dagis igår, han hade varit på ett strålande humör hela dagen och pussat på alla dockorna i dockrummet....och ätit massor av SPENAT, haha han ska bli stor & stark min gosse - det bara är så.

Väl hemma gjorde vi inte nåt speciellt ovanligt, jag gjorde fruktsallad till mellamål och till det vaniljkesella, smaskens tyckte både jag och Charlie... godast är vindruvor enligt liten prins men han får inte så många, man blir ju nämligen väldans pruttig av de.

En rolig grej imorse---> som vanligt öppnade Charlieboy badrumslådan när vi var i badrummet. Som vanligt drog och slet han i sakerna i korgen där i lådan: borste schampooflaskor, tvål osv.. hörde hur han grejjade med nåt trosskydd.....sen drog han ur trosskyddet ur sin plastförpackning *suck* tittade på den en sekund o sen tittade han på mig och sa; "Bbbbblööjja"

Inga kommentarer: