tisdag 13 oktober 2009

Tokpeppad och nerdeppad

Ja inte riktigt så illa som rubriken är det,
....men jag är grymt besviken på mig själv.

Jag har alltså laddat hela eftermiddagen och kvällen för att äntligen få ge mig iväg på ett tokroligt träningspass.
Bestämt dejt med kompisen där,
... och verkligen sett fram emot att få ta o träna, svettas!
...och digga all bra musik som brukar pumpas ur högtalarna på passen.
Så glad i hågen tar jag ut cykeln ur förrådet och trampar iväg i mörkret.
Jag är framme vid träningslokalen lagom till 19.50.
En sidodörr står på glänt.
Men varför spelas det så poppig hög musik nu,
det brukar vara innebandy innan passet...
...de spelar aldrig musik.
Ja just det, tisdagar är den enda kvällen då träningspasset börjar 19 istället för 20 (!!!!!)
*svärord*

Summa summarum alternativt "dagens sura lärdom":
Så går det när man haft ett för långt träningsuppehåll.

Inga kommentarer: