tisdag 6 oktober 2009

Bestämd hungrig liten herre....(?)

Jag vaknar av en liten röst som säger..."Maaaamma!"
Jag går in till Charlie, som vaknar till dåp, och som säger att han vill sova i vår säng.
Ja ok, kl är väl 4-5 tror jag o då brukar han komma in till oss vanligtvis, så han får följa med mig.
Men eeeeh näää klockan är 00.20!
Charlie blir ledsen o gnällig utan anledning, han brukar vara så om han vaknar på natten - arg o ledsen!! Men inte varm el dålig annars.
Tilläggas ska att Charliepappan är lättretlig när han somnat, och blir väldigt irriterad på gnäll-Charlie, så jag har två gnällspikar i sängen....

Charlie säger helt plötsligt bestämt att han vill ha "neenne" alltså välling...han verkar alltså också tro att det är morgon, för inte kan väl han helt plötsligt vakna mitt i natten och vara hungrig (?)
Jag struttar ner för trappen & fixar välling med Lillbus hängande på axeln.. och sen somnar vi om, tack o lov!

Inga kommentarer: