måndag 12 oktober 2009

Ont i foten

Jag har ont i foten, yttersidan av min vänsterfot värker (?!?) que lixom, det kom igår lite smygande o sen på eftermiddagen och kvällen hade jag jätteont och även idag. Jag kan inte komma på vad jag gjort heller, har inte slagit i den el trampat snett. Det är dessutom på utsidan av själva fotdelen värken sitter inte alls vristmässigt som det blir vid stukning. Weird!

Helgen har varit bra, i lördags var Charlie och jag ute i princip hela dagen -det var ju såååå underbart höstväder i lördags, igår var det mindre roligt väder....!

Charliepappans tjejer var hos oss oxå i helgen, så vi var iväg till skolgårdens nya lekpark och röjde där, både lördag o söndag faktiskt.

Det finns mycket att leka med där! Bl a såna där härliga "ligg-gungor", ett stort "skepp" med rutschkanor och små gluggar att leka tittut i, en hinderbana med roliga klossar att trampa på osv, men Charlies favorit var nog den långa gul-svarta ödlan, (en stor träfigur som ligger ner) *bild kommer senare*som de har där på skolgården. Charlie kallade ödlan (el vad det nu ska föreställa) för masken. Sötstruten min!

Charlie på söndag morgon: -"Gå masken igen"

1 kommentar:

Linda sa...

Visst är det underbart när man kan vara utomhus och busa!