torsdag 1 oktober 2009

Potträning

Började morgonen med välling till Charlie o lite mys i sängen, sen brukar jag låta honom kissa på pottan när jag ändå är i badrummet. Potträningen är igång så att säga. Jo då han kissade lite i pottan och jag blev som vanligt ombedd hälla ut den lilla pölen av kiss. Viktigt enligt vår lille Charlie att man gör det på_ en_ gång!
"Bajsa potta" sa Charlie, och det var läääängesedan han gjorde det nu, men jodå han satt sig igen på pottan & klämde ur sig en rejäl laddning, duktig kille!
Han var så nöjd & stolt över det, "Mera bajjjkåååjv" = han vill sätta sig o prova igen....
Nja sa jag, jag tror inte det kommer mer nu....

Hoppas det håller i sig nu, att han tycker det ska vara skoj att bajsa där och att han kanske t o m kan säga till innan det är på G så att man kan hinna ta av blöjan o sätta honom på pottan.

Ja just det, Charlie slutade (fick sluta) med napp 2009-09-09 exakt 2 år (+4 dar) gammal , pga av att jag ( &Charliepappan såklart) som enväldig domare o mamma tyckte det var dax ;) så nu är nästa stora projekt att sluta med blöjan...heja heja Charlie!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Hejja hejja!Duktig kille!