tisdag 30 december 2008

Näst sista kvällen för i år

Jag orkar inte summera hela 2008 ikväll så det får räcka med denna dagen i minus och plusvariant:

-

*Lillskrutt ramlade ner från vår säng (han älskar att busa runt där, troligen för att han vet att han inte får det) och slog upp sin överläpp, usch vad med blod det är i läppar....
*Kallt som tusan ute, kinderna blir tokigt röda efter bara nån minut
*Det smälls smällare redan som om det vore nyårsafton kl 23.59

+

* Charlie somnade in helt tyst o lungt, direkt efter jag lagt honom.
*Vi har haft riktigt skoj idag, busat en massa och lekt favoritleken kurragömma bl a.
*Jag har hunnit förbereda lite inför imorgon.
*Jag har hunnit med att vika tvätt samt tvätta & hänga en ny maskin med tvätt.
*Vi har varit ute på en promenad i kylan
*Jag har klurat på nyårslöften inför 2009


Imorgon drar vi till bästa syster för att fira nyår - så jag passar på att redan nu önska



1 kommentar:

Linda sa...

Önskar dig och din familja ett riktigt GOTT nytt år!!!
kraaam