onsdag 3 december 2008

Annorlunda

Charlie har sovit lite dåligt senaste tiden, förmodligen pga av de nya tänderna. Han har vaknat till flera ggr under kvällen och sen när jag givit upp och burit in honom till oss, har han sovit men då bökat runt och vridit sig natten igenom...SUCK...vilket såklart gör att jag sover uselt...



....så inatt var det annorlunda kan man säga...han sov inne i sin säng till 04.40, då han vaknade och var ledsen (?) så jag bar in honom till mig och han somnade om fortare än kvickt....jag hade klockan ställd på 06.20, men brukar aldrig behöva vakna av den, eftersom Charlie redan har vaknat och vill ha välling strax innan 06 oftast....men klockan ringde 06.20 och jag vaknade - MEN inte Charlieboy...Zzzzz jag smög upp och fixade mig i badrummet....hann klart och gick in för att hämta kläder i sovrummet, då först sätter sig en nyvaken prins sig upp i sängen och gnuggar sina små blå! Han sov alltså dryga 12 timmar inatt, skönt!

1 kommentar:

Linda sa...

underbart!! för er allihop!