onsdag 17 december 2008

Dagens *onsdag*

Humör: Glad, men lite uttråkad....det e stendött på jobbet....
Gjort: Ätit frukost i tysthet eftersom killarna mina (alltså Charlie o Charliepappan - sov) sen åkt till jobbet o nu sitter jag mest o försöker fördriva tiden här...
Planer: Jobba till 15 sen åka ner på stan o möta upp mina killar, sen e det sim för Charlieboy kl17
Ser på: Dataskärmen mest....
Lyssnar på: P3 och "Musikhjälpen"Läser: Bloggar. & AFF, borde väl engagera mig i arbetet men det e totalt stendött på telefon o fax så....
Dricker: Kaffe m mjölk
Äter: Clementin
Bästa:Att det bara är några ynka dagar kvar att jobba o sen ska jag ha lååångt jullov med Charlieboy!!!
Sämsta: Att det blir mörkt så snabbt, men snart vänder det.
Tänker på: Vad jag har för julkappar kvar att slå in......och på syster som fyller år imorgon
Barn: Hmm bra tror jag, han e ju hemma med sin pappa, men han hade sovit länge idag (ända till 08!!!) så han e nog på strålande gott humör
Väder: Mulet o grått med lite regnstänk tror jag....*suck*
__________________

Inga kommentarer: