måndag 24 november 2008

Snökaos e bara förnamet!

Ja my god, det blåser, snöar, vräker ner....!!! Jag fick i stort sett lyfta Charlie OCH vagnen hela vägen till dagis....det fanns typ ingen väg att gå på, allt var bara en stor snödriva!AAAAASSSSssjobbigt var det att ta sig till dagis kan jag meddela! Garageporten där man ställer in vagnen, vid dagis, var helt omöjligt att ens tänka tanken på att få upp...jag fick ställa in den i kapprummet - men fröken E sa det var ok. Hoppas inte alla föräldrar behöver göra samma sak bara....

Ja jag måste knäppa kort på eländet när jag kommer hem, hela vår innegård o ytterdörr var igensnöade! Hela östra Uppland e ju drabbat av stormen o snön....ingen postutdelning ute hos mamma vid kusten idag sa de just på radion och på Arlanda råder kaos....och de råder folk att stanna inne idag om man inte absolut måste ut på vägen! Stormvarning klass 2 utfärdad o gäller hela dagen sägs det....
Tur att man sitter inne en stund på fm och att lillebus har det bra inne med polarna på dagis!

Inga kommentarer: