tisdag 4 november 2008

Charlieboy biten!!

När jag kom hem idag stod T o dammsög (mr Nice) och Charlie kom springande emot mig, gullego....med ett stort bitmärke (!!!!!) under ögat på hela kinden typ.....han hade blivit biten på dagis, T vet inte av vilket barn för det berättade de inte och T frågade inte heller.
Jag vill gärna veta vem som gjort det, inte för att hänga ut nån el ge sig på nåt barn alltså, bara för att man_vill_veta...ska dock försöka släppa det.....

Usch det blev ingen bra måndag , jag gjorde en fadäs på jobbet oxå, datarelaterat dock, så det gick att lösa efter viss support men dock lite störande....
Ja bitmärket e rött o svullet o på övre "raden" har det t o m gått hål så där e en sårskorpa...min lillskrutt... men det såg rätt ok ut imorse iaf. T var till bvc med C direkt efter dagis för att kolla upp det, de sa att det räcker att badda med ljummet vatten. Stelkrampsvaccin har han fått i alla tre sprutor han fått hittills...hoppas hoppas hoppas min prins ska slippa fler bett från dagispolare nu och hoppas hoppas hoppas det inte blir något ärr.....

2 kommentarer:

Linda sa...

aawww stackars liten

Linda sa...

aawww stackars liten