torsdag 13 november 2008

Long time

Dålig uppdatering senaste veckan.....men det känns som jag bara skriver för min egen skull ändå, so what liksom? Haha!

Sitter o har ont i halsen o det regnar ute samt att lite prins var tokledsen när jag lämnade honom imorse, gaaah suck.

Ja vad har hänt annars då....?

Jo vi har haft besök av bästa syster o sötaste Wilma och så har Charlieboy varit ledig från dagis tor-ons, så igår var det konstigt att vara på dagisgården igen tyckte han nog, men sen hade det gått fint. Sen packade Charlie o jag iväg oss o sprang till bussen för att hinna in till stan o simma, det var så mysigt igår för vi var endast 3 st på simmet (dvs tre st barn av totalt 8), superlyxigt, man hinner få frökens hjälp osv massor. Charlie hade superskoj med "regnbågen" - en flytmatta med färgglada bågar över som man ska krypa igenom o balansera på, han asgarvade o ramlade sen i vattnet när han kom fram till mig, skrutt!

3 kommentarer:

Linda sa...

Nä, du skriver allt för mig oxå... jag är inne o kikar varenda dag o lika besviken blir jag när du inget skrivet, så nu blev jag glad!

Charlies mamma sa...

Ahhh vad glad jag blir Linda att du läser varje dag! NU ska jag uppdatera ofta om inte annat bara för dig min trognaste läsare!

Linda sa...

det låter bra det!! kram på dig!