tisdag 3 mars 2009

Nåt nytt icke önskvärt beteende

Ja inatt fick jag sova lite mer iaf!! Skönt. Gick för säkerhets skull i säng i tid, redan 21.30. Men jag hade ju några timmar att ta igen. Men även som det sägs att man inte kan ta igen förlorad sömn så var det otroligt skönt. Charlie vaknade o satt sig upp i sin säng vid 23.30, jag orkade inte bråka så han fick komma till oss då.
Sov till 04.50.
Jag var trött.

Men då tyckte Charlie det var dax för hans nya beteende.
Igen.
Arg. Otröstlig. Spjärnar som en böjd hård planka i min famn. Ehhh (??) Nope inte somna om.
Vi försöker mysa med lite böcker osv i sängen iaf fram till 06.20.

Ååh vad jag längtar efter sammanhängande sömn......

En småbarnsförälders högsta dröm.

1 kommentar:

Linda sa...

Åh jag håller med!! Förr handlade mina drömmar om skor, väskor, kläder och tjusiga saker. Nu är sömn det enda jag drömmer om..