onsdag 4 mars 2009

Näst sista sim och mormor

Jo jag fick sova lite bättre inatt, tack Charlieboy! Han vaknade vid 01.30...(!?) och sov sen till 05.30 och vaknade GLAD, så det e ok! Vore skönt om han kunde sova hela natten i sin säng nu oxå, lite jobbigt med pillandet i mitt hår.....men när han vaknar inne hos sig sätter/ställer han sig upp o sen_ska_han_bara_ upp till mig. Men jag ska ta den fighten snart nån natt oxå...*läs när jag får nya oanade nattkrafter*

Ikväll e det dax för näst sista simmet på simskolan, jag har sagt upp det dyra simmandet....det e inte värt 10:- / minut för att Charlieboy ska hoppa från kanten typ 2 ggr, vägra ligga på rygg osv...vi får öva själva i poolen på Gran Canaria och sen massor i sommar såklart. Kanske tar vi upp simmet igen sen senare i höst el så, vi får se. Charlies mormor kommer in till oss från landet idag, hon följer med o simmar oxå. Skönt med lite sällskap och hjälp eftersom Charliepappan jobbar.

Träningen igår gick mycket bra, jag kände mig stark under armhävningarna.

Det jobbiga var cykelturen hem i snöslaskmoddet.

Inga kommentarer: