måndag 9 mars 2009

Måndag

Ännu en helg till ända. I fredags hade vi lite mys hemma med vin jag & Charliepappan. Det gäller att dricka vinet tidigt på kvällen eftersom man måste hoppa i sängen i tid...jag blir ju väckt vid 05.30 numer....Zzzzzz.

Lördag: Charlieboy och jag var iväg till vår huvudstad för att träffas & umgås med mina bästa "Internetmammor" från www.alltförföräldrar.se
Bla de mammorna som jag var till Kreta med i maj förra året. Vissa har jag träffat efter det bl a på våra barns gemensamma 1årskalas i somras. Men åååå vad skoj det var att ses igen. Jag tyckte det var onödigt att hasta hem efter lunch och lite fika när vi ändå åkte hela vägen till sthlm. Så det blev en härlig heldag!

Tack C för din gästfrihet och tack alla goa mammor och barn som var där, ni vet vilka ni e!
Charlie tog sin lunchnap som vanligt på ca 2 timmar, medan de andra 1½åringarna inte kom till ro och därför lekte vidare.
Min lille gosse skötte sig utmärkt under hela resan & på alla tåg (3 olika) och hälsade så glatt på alla vi mötte.

Det är f ö hans nya "grej" dvs att säga ett litet "Hej" så fort vi möter nån på promenad, på bussen, i badhuset , el i kassan på affären te x....

Skruttungen min, han e så go just nu!!!

Förutom hans tidiga mornar.

Inga kommentarer: