onsdag 29 oktober 2008

Dimmig onsdag

*God damn* vad det smakar vitlök i min mun...jag har precis avslutat min lunch som bestod av kassler, potatis o broccolimos, mumma! Och det är det sistnämnda som det kanske blev aningens mkt vitlök i, igår vid tillagningen, det är supergott med mkt vitlök just när man äter - men efteråt....ehh...(!!!)

Idag är det höstlov på babysimmet, tråkigt. Både jag & T hade sett frame emot att simma med C ikväll...typiskt...så då blir det veckohandling på schemat för kvällen istället.

Btw har Charlie skaffat sig en tjej. Det ni! Lite väl tidigt kan man tycka.....haha
Maja på dagis e hans lilla beundrare, jajamän han e ett charmtroll o kommer bli farlig för alla tjejer! Personalen berättade att Maja hade följt efter Charlie-boy hela dagen på dagis iförrgår o pussat på honom så fort hon kom åt ;)

Nu ska jag fixa mig kaffe innan lunchen e slut!

Inga kommentarer: