söndag 13 april 2008

Zzzzzzöndag som börjat med bajs

Ja min son tyckte det var skoj att vara glad och vaken kl 03 inatt.....det tyckte jag var mindre skoj. Sen när jag fått honom att lugna ner sig och ligga still bredvid mig då brakar det loss i blöjan, suck. Ner för trappen och hämta upp blöja, våtservetter osv....upp och byta snabbt i sängen med en nattlampa som ljus (vill inte ta ner honom i skötrummet mitt i natten så han vaknar till ordentligt). Fine. Nu sover vi. Ok? NOT, han brakar loss laddning nummer två!!!!! Samma procedur får alltså upprepas och mina ögon gick i kors.....Vi somnar om efter en halvtimme, men redan kl 06 vaknar Charlie och vill ha välling, så det är bara för mig att tassa ner ännu en gång....ger vällingen och han slurpar som aldrig förr. Skönt. Nu somnar vi om en stund. Tycker jag. Charlie tycker istället det är dax att......JAJAMÄN - BAJSA! Vi går upp och äter frukost och under sin grötmåltid så brakar Charlie loss i blöjan igen......!!!


Hur ofta och mycket kan ett spädbarn bajsa........helt otroligt som sagt!



Charlie hos farmor & farfar

Inga kommentarer: