lördag 12 april 2008

Yes!

Lille bus har fattat galoppen med vällingen *tror och hoppas jag* Jag vill ge honom välling på tidiga morgonen (06.00) istället för tutten, eftersom jag inte tänkt agera vandrande mjölkmaskin hela livet. Sedan tre dagar har han slurpat i sig hela flaskan och sedan har vi kunnat somna om en timme :) När vi går upp och äter vår gröt får även Charlie sen sin älskade gröt, och han verkar vara nöjd med det upplägget. Skönt! Det betyder ju att han kan klara sig utan mig och mina bröst en längre stund om det skulle behövas, men annars får han bröstmjölk fortfarande två tre ggr per dag, han visar tydligt när han vill åt maten innanför tröjan....sliter och drar i min tröja och behå, samt smackar i luften och snuttar ovanpå kläderna mina eller på min arm/hals/hand.....

Inga kommentarer: