torsdag 24 april 2008

Underbar vecka

Vilken tur att mamma lämnat skafferiet öppet...här finns det nog nåt skoj att riva i ....

Ja våra dagar den här veckan har tillbringats utomhus till största delen, så härligt! Vi har fått en fin solbränna både T och jag, nice det med! Charlie sover så gott ute i sin vagn på dagarna och när han inte sover leker han på en filt under parasoll!


Ja iaf så är GREKLAND och Kreta nu bokat och klart :) så om två veckor drar jag och lille bus på semester, jihhhooooo! Det är ytterligare, än så länge, två andra mammor från vår internet-grupp som ska åka, vi bor alla på samma lilla hotell! Ja förresten - så mkt semester blir det väl inte för min del -ensam med Charlie - men varmt och soligt räcker för mig - tror jag....

1 kommentar:

Linda sa...

Men åhhhh vad underbart!!!