torsdag 25 september 2008

Det närmar sig

Ja Charlie o jag e inne på vår sista vecka hemma tillsammans på heltid......jisses vad fort det går...på onsdag ska Charlie börja på dagis!!!!
Igår var vi o simmade, Charlie var superduktig...börjar få in snitsen på att simma under ytan nu o hoppade på kommando från kanten! Idag har vi varit på Öppna förskolan igen, sjungit o lekt en massa. Charlie var vaken från 06 imorse o vi var på Öppnis från 09.30 - 12 så på väg hem mot lunch - tror ni det satt en trött kille i vagnen då.... Jajamän! zzzzZZzzzz jag fick springa o hoppa o skratta framför vagnen för att han inte skulle somna! Ville att han skulle få i sig lunch innan sovdax och jag fick i honom lunchen, dock var han nästan slumrande med stängda ögon vid sista tuggan.......lillprinsen min....sen så sov Charlie i tre timmar!

2 kommentarer:

Linda sa...

men hjälp vad fort det går!! Dagis... jag har börjat tänka på att jag måsta kika lite på alternativen här..dagmamma, dagis, montessori... virrvarr

Linda sa...

hur har det gått nu då? med dagis, jobb osv??