söndag 21 september 2008

Not so much...

Inte så uppdaterat här på sistone....inget att skriva om direkt o alla dagar e mkt lika varandra.
Charlie har fått utslag under hakan, som torreksem...jag smörjer med Inotynol o Idomin...det verkar hjälpa. Som tur är verkar han inte berörd av det iaf.
Han har blivit väldigt bstämd vid matbordet....hmm ganska så utmanande för tålamodet....gillar han inte det som läggs framför honom (jag brukar lägga plockvänlig framför honom så han får äta lite själv, så som majs, bönor, makaroner) då ryker allt ner på golvet i en supersnabb gest...SUCK! Idag vägrade han min hemlagade kyckling m bulgur o haricot verts. Han var såååå arg, så jag gick o la honom i sängen fastän han redan sovit precis innan lunch...o vet ni - han sov i en timme till...(??) Efter han vaknat ville han ändå inte han min kyckling dock....han skulle prompt ha maten jag åt.... satt o pekade o gnällde...så jag gav honom lite till att börja med -> pannbiffar med chevré o klyftpotatis...jajamän det var smaskens det o jag blev så gott som utan mat!

Så nu återstår vad jag ska bjuda herrn på till middag......undrar om han vill ha samma mat som mig igen..?

Inga kommentarer: