tisdag 19 februari 2008

Vardagslyx

Alltså jag måste bara säga att värmeljus och doftljus - det är verkligen vardagslyx, så enkelt men så lyxigt och mysigt! Vi har glömt göra matlista för den här veckan, eller rättaresagt blev det fel i söndags när vi kom hem så sent....då glömdes matlistan av i all hast. Jag ska göra en lista imorgon...kanske ni vill att jag lägger ut den här på bloggen igen...Fru Fornstedt vill väl det iaf eller ;)? Ikväll har vi haft mysigt besök vid middagen av Hanna, tack för en trevlig kväll! Vi åt kyckling i green curry...**mmmumma** Thaimat rules! Charlie åt gröt, as usual! Han e lite allmänt kinkig nu faktiskt...stackarn det e den lilla piggen i munnen som gör ont och kliar antar man, lillskrutten min!
F ö slog lillprinsen ett nytt sovrekord inatt...jag la honom vid 19.30 som alltid och sen sov han i T_O_L_V timmar...utan att vakna en enda gång för mat el annat....!!!!!!

Inga kommentarer: