torsdag 7 februari 2008

Snor o majskrokar

Trevlig torsdagsförmiddag med föräldragruppen, dock var kaffet slut..och det upptäckte jag såklart efter jag lagt i tian i burken....så direkt efter fick det bli en rask promenad hem till kannan, har blivit extremt kaffeberoende på sista tiden. Snoret flödar i min näsa o nysningarna haglar..*peppar peppar* mår Charlie finfint! Han har hittat en ny last....som stavas MAJSKROKAR, det är så gott så han gapar STORT med munnen bar han får syn på en i min hand o dessutom blir så lycklig av att kunna hålla i den själv....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på er kramar från Bromma

Linda sa...

Charlie är helt klart mindre kräsen än jag, majskrokar är ju sådär...;-)
Krya på er!!

Charlies mamma sa...

Suss; Tack! Jag e redan pigg o frisk igen!
Linda; Har du köpt majskrokar själv...? För att äta alltså, de smakar ju nada...men det e ju därför de e bra till lillprinsen inget salt o så...