torsdag 21 februari 2008

Knappt jag vågar


skriva detta.....för då slutar det väl...? Men iaf, Charlie fortsätter sova läääänge, ja tolv timmar två nätter i rad och natten som var elva timmar...från 19.30 till 06.30 nice! Han vaknade inte en enda gång hungrig el gnällig! Helt otroligt skönt! Prins Charlie, mamma din är såååå tacksam för varje natt det varar!


Tanden är fortfarande bara en liten pigg men det kan ta uppåt 4 veckor för en tand att komma upp helt så...han är glad, pigg och sprallig på dagarna nu, inte alls kinkig över lillpiggen, äter som vanligt också - skönt att ha en sån underbar liten krabat!


En sak som jag tycker är ruggigt gott är kardemummaskorpor. Smakar lite semla om de, fast inte ett dugg kladdigt eller för den delen lika onyttigt heller. Jag har lovat mig själv endast äta en semla i år och den är uppäten.


1 kommentar:

Linda sa...

Åh vad underbart att han sover så bra!! Det ska min lilla spralla oxå göra har jag bestämt ;-)