måndag 28 september 2009

Nu har det hunnit hänt massor igem

Oj vad veckorna rusar på, jag bara läser bloggar och sköter inte om min egen blogg alls så särskilt bra....


Sen jag gjorde förra inlägget den 1a september har både Charlie och bloggen hunnit fylla 2 år!


Grattis till vår älskade fina son, som f ö är världens roligaste att föra samtal med nu för tiden. Han snackar och är så duktig på att göra egna meningar, både 2, 3 o 4 (!!!) ords meningar. Jorå så att..." Nu mamma duscha" Nu pappa komma hem" osv...jag är så stolt för han bara öser ur sig nya ord -för honom -varje dag oxå!

Dagens ord är pincett och diskborste, ord som han helt plötsligt bara sa när han såg nämnda saker, inte att jag sa orden först vill säga. Stort. Coolt.

"Där pincett" "Mamma bort sticka finnget" = Där är pincetten som mamma tog bort stickan i fingret med.

1 kommentar:

Linda sa...

Åhh vad roligt!
Duktig liten kille! Och såklart, urgullig!