onsdag 30 september 2009

Nu är hösten kommen

Jag är hängig, ni vet lite svullen i halsen, lite snorig, lite ont i kroppen...men inte så mkt så att man kan vara "sjuk"...irro med mellanläge. Låt skiten bryta ut ordentligt så det försvinner isf.
Lillbus är oxå lite halvt förkyld, bara slemmig hosta och mest bara på morgonen men lagom irriterande både för honom och för oss.

Igår var jag på bio med en jobbarkompis, "Flickan som lekte med Elden" ja shit va Noomi Rapace e grymt bra som Salander! God damn, precis som jag själv tänkt mig henne när jag läst böckerna!

Charlie & pappan hade ätit ugnspannkaka och haft det mysigt, man saknar den där Lillbus så sjukt mycket när man inte träffar honom på hela dagen & kvällen. Var tvungen att gå in o pussa på honom när jag kom hem...och hur söt kan man vara när man ligger o sussar då. Man vill bara gosa ner sig i hans lilla säng ju...

1 kommentar:

Linda sa...

Är supersugen på att se "Flickan.." men jag får väl lugna mig tills den kommer på dvd, den är lite för våldsam att ta med flingan på:)
Visst saknar man de små krypen när man inte träffar dem!