fredag 5 oktober 2007

Pyssel

Jag pysslar och knåpar på ett album till lilleman, ett sånt fyllt med foton och minnen från första året. Jag har dock inte köpt en sån där färdig "första året-bok" utan jag utgår ifrån en helsvart bok/album som har svarta hårda kartongblad. Det svåra just nu är att inte fylla hela boken med bilder från första månaden ju....å andra sidan kan jag göra fler album om detta inte räcker till...sen om Charlie uppskattar boken senare är en annan femma, om inte annat kommer jag och Thomas uppskatta den senare ialla fall, och dessutom tycker jag det är urbota skoj att klippa, klistra och pyssla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det roligt att pyssla med album =) Man har ju väldigt mycket kort av de små kan ju lixsom inte låta bli att fota underverken..
Jag har hållt på med denna hobby, scrapbooking, i fyra år så jag börjar få ganska många album.

Kram Umami från augustibebisar

www.annag.blogg.se