onsdag 15 april 2009

Gran Canaria

Ute på restaurang i San Agustin för middag
På beachen,
Charlie tycker det är skoj att kliva fram & tillbaks över vindskyddet

Skofetischisten testar mammas finskor


Mmmmm min första riktiga glass av mamma & pappa



Vår utsikt från lägenheten, solen har inte hunnit upp än...
Kortet är taget efter Charlies vällingstund arla morgon




En halv mamma & en helt underbart söt liten prins


Charliepappan & prinsen vid poolen

Det är skoj med såååå mycket sand på en och samma ställe


Strandpromenad

4 kommentarer:

Linda sa...

Åh vad härligt ni haft det! Fin utsikt!
Just det... borde man skaffa en sådan där soldräkt till knubbet kanske...?

Charlies mamma sa...

Ja det var härligt o skönt! Kanske inte de soligaste bilderna just här men...Nja jo det kan du väl göra...men barn under 1 år ska helst inte vara i solen alls så det räcker nog med tunna kläder o solhatt i skuggan för knubbet ;) Jag hade med denna soldräkt till Kreta förra året i maj men då var den alldeles för stor o användes ej, men å andra sidan var C bara i skuggan då under parasoll el i vagnen. Han var 8 mån då.

Linda sa...

Det är ju iofs sant..
Men lite sol blir det ju, tex när man ska bada med honom osv..
Hur gjorde du med blöjor/badbrallor när du badade med honom i poolen? Jag förutsätter att det finns badblöjor att köpa där? Eller?
Jag har ju iofs hans badbrallor från babysimmet men det är kanske lite små nu..
Gud så bra att du vart iväg så du kan ge mig tips :))

Linda sa...

jag väntar ivrigt på nya inlägg och ett mail på fb ;))