torsdag 28 augusti 2008

Schampoo

På torsdagar har jag rent hår....väldigt rent hår!

Vi simmar på torsdagar, (ja el simmade för vi ska byta dag o tid till onsdagkvällar men iaf).

Man måste tvätta kroppen och håret innan man går i den lilla simbassängen.
När vi sen har badat och ska duscha igen vill man ju tvätta bort klorlukten = jag tvättar håret igen! Resultatet blir ett väldans rent och blankt hår....mm vad fint och skönt tänker ni.....?!
Nope.

Jag hatar när mitt hår är rent, det är bara som ett fjunigt bebishår då, spretiga tunna tafsar som bara ostyrigt fladdrar på huvudet....eftersom jag har det rakaste och tråkigaste hår man kan tänka sig.........

Tur att världens bästa frisör, Linda, ska fixa det på tisdag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt paket kom igår, det ligger och väntar på Dig!
Linda

Charlies mamma sa...

Ååå nice! Mörkt o fint hoppas man....;)

Linda sa...

låter precis som mitt hår det där :-)